22 Mayıs 2007 Salı

İlk yaptığım Maraş işi

7 yorum:

Serra dedi ki...

bLogun hayirLi oLsun Neriman teyZecimmmm. $uan Umredesin, dondugunde okurSun artik. Eminim duaLarinizda bizi de unutmicaksiniz. Opuorum kocaman, muCxxxxxx.

~Serra

---OPTiO--- dedi ki...

merhaba neriman teyze :)) ben serra nin ve kübranin uzak ama yakin bi arkadaslariyim..sizede azcik komsuyum :D kübra söyler neden dediigmi :))

suan ümredesiniz...sema teyzeme not birakmis , ismarlama dua istemistim..ama yetisemedim..insallah arada kaynarim :)

ayrica blogun hayirli olsun neriman teyze...bu arada maras isine bayildim..keske bende yapabilsem..ama cok yeteneksizim el isi konusunda....ellerine saglik...cok cok öpüyorum...
sevgilerimle...

---OPTiO----



:)

Neriman dedi ki...

serracığım çok teşekkür ederim.
kübra sağolsun benim yerime uğraşmış, yapmış.
o mubarek yerlerde inanin aklımızdan hiç çıkmadınız devamlı dualarımızdaydınız ALLAH tekrar nasip etsin.
bende kocaman öpuyoruuuum ...(ebruyuda)

merhama optio
evet sizi bizim kızlardan biliyorum.
merak etmeyin sizinde kübra aracılığıla mesajlarınızı aldık dualar ettik ALLAH kabul ve makbul eder..
bloğum için sağolun yaptığım maraş işi nakışlar arasında en kolayıdır sizde cok rahatlıkla yaparsınız daha cok gençsınız ilerde daha güzellerini yaparsınız inşallah .
sevgilerimle öprüm BYE

Adsız dedi ki...

nerimancim ilk önce maşallah diyim bu arada sayfan hayırlı olsun oh oh icimiz acılsın yazılarda bekliyoruz sendede vardır anılar namana mefruşatlarını yayınlada belki bakıp yaparız dimi hadi kal sağlıcakla düğünlerde buluşmak üzere AEO MUCKK

Serra dedi ki...

Neriman teyzemmm
Lutfen yenile blogunu, dier yaptikLarini da gormek iStiorus yaf. :)

~Serra

Adsız dedi ki...

neriman hanm yenile

sakrep dedi ki...

superler dımı? benım kardesım buduru ıste.